portfolio-image-G

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Czy wiesz, że prowadzenie firmowego bloga, generującego wysokojakościowe treści, korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony firmowej oraz pozyskiwanie konwersji? Daje o wiele innych molziwości promocji niż standardowe, najczęściej używane formy reklamy tj. banery, kampanie CPC, czy wykupowanie powierzchni reklamowych w sieci. Systematyczne dodawanie treści stanowi wyzwanie, ale ostatecznie warto zaangażować swój czas w publikowanie wartościowych i ciekawych wpisów.

Po pierwsze, przynosi korzyści z punktu widzenia pozycjonowania oraz generowania konwersji:

  • generowanie ruchu z fraz długiego ogona
  • pozyskiwanie naturalnych linków
  • Google lubi strony ze świeżą i aktualizowaną treścią
  • wykorzystywanie potencjału content marketingu
  • wewnętrzne linkowanie

Po drugie, wpływa na budowanie wizerunku:

  • kształtowanie relacji z klientami
  • budowanie wiarygodności marki a przez to zaufania klienta
  • pomaganie w podjęciu decyzji zakupowych
  • kreowanie wizerunku marki jako eksperta w branży
  • prezentowanie historii marki i firmy (storytelling)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. wymagane pola są nie zaznaczone *