woman drinking coffee during daylight

Firmowy blog

Co daje prowadzenie firmowego bloga?

Czy wiesz, że prowadzenie firmowego bloga, generującego wysokojakościowe treści, korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony firmowej oraz pozyskiwanie konwersji? Daje o wiele innych molziwości promocji niż standardowe, najczęściej używane formy reklamy tj. banery, kampanie CPC, czy wykupowanie powierzchni reklamowych w sieci. Systematyczne dodawanie treści stanowi wyzwanie, ale ostatecznie warto zaangażować swój czas w publikowanie wartościowych i ciekawych wpisów.

Po pierwsze, przynosi korzyści z punktu widzenia pozycjonowania oraz generowania konwersji:

  • generowanie ruchu z fraz długiego ogona
  • pozyskiwanie naturalnych linków
  • Google lubi strony ze świeżą i aktualizowaną treścią
  • wykorzystywanie potencjału content marketingu
  • wewnętrzne linkowanie

Po drugie, wpływa na budowanie wizerunku:

  • kształtowanie relacji z klientami
  • budowanie wiarygodności marki a przez to zaufania klienta
  • pomaganie w podjęciu decyzji zakupowych
  • kreowanie wizerunku marki jako eksperta w branży
  • prezentowanie historii marki i firmy (storytelling)

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *